დროის მართვა

დასაქმებული ადამიანების მთავარი პრობლემა: არ გვყოფნის დრო!

 

რამდენად ეფექტურად ვიყენებთ და რისთვის გვჭირდება იგი?

 

დროის მართვა თავისებურად ვალდებულებების მართვას წარმოადგენს.

სულ უფრო მეტი პროფესიონალი მენეჯერი უჩივის დროის ნაკლებობას და გამოწვეულ სამუშაო სტრესს.

 

რა არის საჭირო დროის ოპტიმიზაციისთვის? ამისთვის საჭიროა: 

 

იდეის კალათად ქცევა, მისი ამოცანად გადაქცევა და პროექტად დამუშავება, ხოლო პროექტად ჩამოყალიბების შემდგომ წარმოებაში ჩაშვება, 

საშუალო და მაღალი ტექნოლოგიების გამოყენება, პერიოდულობა და ყოველთვიური დროის მექანიზმის შემუშავება, ხოლო

ბოლოს მისი პრეზენტაცია და მოქნილ ვადებში სისრულეში მოყვანა.

 

დროის მართვის ჩვევების დანერგვა ხელს უწყობს შრომისნაყოფიერების ამაღლებას. 

 

როგორ შევქმნათ დროის მართვის ინდივიდუალური სისტემა, რომ ვიყოთ თვითლმაყოფილნი, როგორ შევამციროთ პროფესიული სტრესის დონე.

 

მოუსმინეთ ჩვენს ლექციას თემაზე, "დროის მართვა". ეს იქნება თქვენი პროდუქტიულობის პრინციპებისა და ტექნიკის სწავლის უმოკლესი გზა წარმატებისკენ. ძალიან მალე თქვენ თავად იგრძნობთ შედეგს.