PR კომუნიკაციები

საზოგადოებასთან კომპლექსურ და სტრატეგიულ მიდგომას, დაგეგმილი ქმედებების თანმიმდევრულ 

განხორციელებას, კომპანიებისთვის განუსაზღვრელი სარგებლის მოტანა შეუძლია. PR-ის მიზანი 

ინფორმაციის შექმნა და მისი უფასო გავრცელება. 

 

ნებისმიერი კომპანიის უმნიშვნელოვანესი აქტივი მისი რეპუტაციაა. ძლიერი რეპუტაცია გავლენას 

ახდენს გაყიდვებზე, ლოიალობაზე, თანამშრომელბის და მომხმარებლის მოზიდვასა და შენარჩუნებაზე. 

 

პიარის საბოლოო პროდუქტიც ხომ პოზიტიური რეპუტაცია, კეთილგანწყობილი მედია და ლოიალური 

სამიზნე აუდიტორიაა. 

 

სწორედ პოზიტიური რეპუტაცია იცავს კომპანიებსა და ორგანიზაციებს კრიზისებისგან, ამცირებს 

რისკებს და ამარტივებს მოლაპარაკებებს. 

 

პიარის სწორი მახასიათებლები შესაძლოა იყოს: სანდოობა, გამჭირვალობა, სიძლიერე, ინოვაცია, 

კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობა და სხვა მახასიათებლები. 

 

როგორ იქმნება გმირები? როგორ ვაწარმოოთ მედია კლიპინგი? როგორ ვმართოდ არასასურველი 

მესიჯები?

 

დარეგისტრირდით და მოისმინეთ ჩვენი ლექციებიდან